021-91008989

نوشته ها


۱۴ نکته برای انتخاب هاست مناسب

۱۴ نکته برای انتخاب هاست مناسب

امروزه با گسترش نرم افزار های مدیریت محتوا و راه اندازی وب سایت همانند وردپرس، بسیاری از کاربران و کسب و کارهای غیرآنلاین نیز برای داشتن یک وب سایت معرفی شرکت، شخصی، وبلاگ و غیره مصمم تر هستند، راه اندازی وب سایت بدون دانش فنی یا بدون نیاز به هیچ کدنویسی، کاربری راحت، پشتیبانی از زبان فارسی، قالب های بسیار فراوان و متنوع، پلاگین های کاربردی گسترده و امکانات رایگان بسیار زیادی که کاربران را به راه اندازی وب سایت خود با این سیستم مدیریت محتوا ترغیب میکند.

البته راه اندازی وب سایت با وردپرس با اینکه بسیار ساده و در چند قدم بدون پیچیدگی میباشد، اما برخی نکات بسیار مهمی نیز وجود دارد که حتما کاربران و وب مسترهای گرامی بایستی با در نظر گرفتن موارد مهم یک وب سایت با سرعت بالا، امنیت، آپتایم بالا و پشتیبانی خوب داشته باشند. در این مقاله قصد داریم 14 نکته بسیار مهم برای انتخاب یک هاست (میزبانی وب سایت شما) را بررسی کنیم. با استفاده از نکات ذکر شده در این بررسی ها شما میتوانید وب سایت خود را با آپتایم بسیار بالا و امنیت بالایی راه اندازی کنید و از دردسرهای بی خود برای یک هاست به دور باشید.

در ابتدا لازم هست قبل از معرفی 14 نکته مهم انتخاب هاست، مروری بر انواع هاست و تعریف آن داشته باشیم تا در ادامه شرح کاملتری از نکات مهم انتخاب هاست را بتوانیم ارائه کنیم.

هاست چیست؟

به زبان ساده بخواهیم این موضوع را بیان کنیم هاست  Host و یا در فارسی میزبانی وب به فضایی از یک سرور گفته میشود که فایلهای سایت شما روی آن قرار دارند و کاربران شما از تمام دنیا میتوانند تنها با وارد کردن آدرس دامنه (دامین) محتویات سایت شما را مشاهده کنند.

چند نوع هاست داریم؟

بصورت عمومی میتوان هاست را به 3 قسمت هاست اشتراکی اقتصادی، هاست اشتراکی حرفه ای، هاست روی سرور مجازی یا اختصاصی تقسیم بندی کرد، البته خود این 3 نوع هاست نیز به انواع مختلف با قابلیت های متفاوتی تقسیم بندی میشوند که در ادامه برخی از آنها را شرح خواهیم داد.

هاست اشتراکی (اقتصادی)چیست؟

یک شرکت میزبانی وب سایت یا همان هاستینگ روی سرور مجازی یا اختصاصی خود نیازمندی های اولیه ارائه هاست را که شرح کامل آن از هدف این مقاله خارج هست تامین میکند و سپس روی سرور خود بصورت پکیج های مثلا با 10 گیگ هارد، 100 گیگ ترافیک و 10 عدد دامین و سایر مشخصات به تعداد زیادی سایت خدمات میزبانی ارائه میکند. در صورتی که هاست لینوکسی (مناسب وردپرس) ارائه شود ممکن هست جهت حفظ کیفیت و البته امنیت وب سایت های میزبانی شده از برخی امکانات نظیر Clouxlinux نیز استفاده کنند که هر وب سایت فقط به منابع تعریف شده در پلن خود دسترسی داشته باشد و در صورتی که استفاده میزان منابع در نظر گرفته شده یک وب سایت بالاتر رود کاربران جدید ممکن هست خطا های مقطعی دریافت کنند. که البته وجود این سیستم بسیار مهم و ضروری هست تا کیفیت میزبانی قابل قبولی ارائه شود.

نوع دوم هاست اشتراکی از نوع حرفه ای هست، این نوع هاست دقیقا مشابه همان موارد ذکر شده برای هاست اشتراکی اقتصادی هست با این تفاوت که شرکت های ارائه دهنده ممکن هست پلن های متفاوتی برای سایت های پربازید، پر مصرف داشته باشند و برخی شرکت ها ممکن هست مثلا آی پی اختصاصی به ازای هر وب سایت ارائه کنند و یا مثلا میزبان رم و سی پی یو قابل استفاده برای هر وب سایت را بسیار بالا در نظر بگیرند که مشکلی در سایت های پربازدید نداشته باشند. البته قیمت این نوع هاست ممکن هست بعضا هم قیمت یک سرور مجازی نیز باشد ولی مسئله مهم در اینجا عدم نیاز به پرداخت هزینه های لایسنس، یا درگیری های مدیریت سرور و … میباشد که شاید برای برخی از وب سایت ها معقول به نظر نرسد گرچه همیشه در صورت وجود بودجه کافی برای وب سایت های مهم هاست روی سرور مجازی و یا اختصاصی پیشنهاد بهتری خواهد بود.

هاست روی سرور مجازی یا سرور اختصاصی چیست؟

در این نوع هاست شما در واقع یک سرور تهیه میکنید(سرور اختصاصی یا سرور مجازی اختصاصی بسته بودجه و میزان منابع مورد نیاز) و سپس با توجه به نیاز خود اگر خودتان آشنایی دارید شروع به کانفیگ آن میکنید و یا در صورت عدم آشنایی از شرکت هاستینگ خود درخواست میکنید بسته به نیاز های فنی وب سایت شما آنرا کانفیگ و برایتان راه اندازی کند، این نوع هاست در صورتی که بودجه وب سایت مناسب باشد میتوانید امنیت بالا، پایداری بالا، سرعت ثابت را بهمراه داشته باشد، البته مدیریت این نوع سرورها نیز ممکن هست دغدغه های خود را داشته باشد که برای برطرف نمودن آن میتوانید مدیریت سرور خود را به شرکت هاستینگ معتمد خود بسپارید و یا سرور مدیریت شده تهیه کنید که بررسی و رفع تمامی مشکلات فنی، آپدیت ها، برقراری امنیت و غیره به عهده شرکت ارائه دهنده خدمات خواهد بود و شما با آسودگی خاطر فقط روی وب سایت خود تمرکز خواهید نمود.

14 نکته مهم برای انتخاب هاست مناسب سایت های وردپرسی:

  1. میزان منابع رم و سی پی یو که در اختیار شما قرار میگیرد تاثیر بسیار زیادی در پایداری وب سایت شما خواهد داشت، پس اگر هاست اشتراکی تهیه میکنید این نکته را ابتدا بایستی در پلن های هاست شرکت مدنظر بررسی کنید و مطمئن شوید که میزان سی پی یو و رم برای شما کافی و مناسب خواهد بود.
  2. بررسی میزان I/O و تعداد بازدید همزمان، در صورتی که احتمال میدهید که همزمان بیش از x  نفر وارد سایت شما شوند در پلن های هاستینگ مدنظر این موضوع را نیز دقت فرمایید تا پس از راه اندازی مشکلی برایتان ایجاد نشود.
  3. وب سرور، وب سرور در واقع اصلیترین عامل سرعت لود یک وب سایت میتواند باشد، در صورتی که به لود وب سایت خود اهمیت زیادی میدهید دقت داشته باشید ترجیحا وب سرور Litespeed راحتما شرکت ارائه دهنده هاست اشتراکی روی سرور های خود نصب و کانفیگ کرده باشد.
  4. کانفیگ های مناسب وردپرس، روی برخی از سرورها ممکن هست ادمین سرورها بهینه سازی های مناسبی برای وب سایت های وردپرسی در نظر بگیرند که این بهینه سازی ها در اکثر مواقع میتوانید تاثیر مثبتی در وب سایت شما داشته باشد، پس میتوانید این مورد را نیز به بررسی های خود اضافه کنید.
  5. دیسک(هارد) مورد استفاده، دقت داشته باشید امروزه با توجه به افزایش سرعت اینترنت کاربران، افزایش تعداد وب سایتهای میزبانی روی یک سرور و دلایل بسیار زیاد دیگر ممکن هست دیسک (هارد) SSD خیلی مناسب به نظر نرسد، حتما دقت کنید نسل جدید دیسک های پرسرعت که سرعت آنها در برخی مواقع تا 10 برابر دیسک های SSD نیز میباشد را روی سرور هاست مدنظر استفاده شده باشد.
  6. دیتاسنتر معتبر، یکی از معیارهای اساسی برای همیشه در دسترس بودن وب سایت شما دیتاسنتر یا مکانی هست که سرور اصلی در آن میزبانی میگردد میباشد، اگر کیفیت ارتباطی این دیتاسنتر پایین باشد هرچقدر هم سرور قدرتمند باشد بازهم ممکن هست در طول روز قطعی های داشته باشید که به ضرور وب سایت شما باشد هم به لحاظ ضرر سئو و هم از دید کاربران که ممکن هست در ساعتی از روز سایت شما را نتوانند مشاهده کنند.
  7. پهنای باند مناسب، هنگامی که شما یک وب سایت را تازه راه اندازی میکنید ممکن هست که بازدید بالایی نداشته باشید و در نتیجه ترافیک زیادی روی سایتتان نباشد، ولی در صورتی که سایت خود را از قبل راه اندازی نموده بودید و کاربرانی نیز دارید به این میزان دقت کنید که مناسب با مصرف شما باشد تا در وسط دوره با مشکل اتمام ترافیک برخورد نکنید.
  8. عدم اسپم ایمیل! نکته بسیار مهمی که بسیاری از کاربران حتی حرفه ای نیز به آن کمتر دقت میکنند، یکی از اساسی ترین مشکلاتی که روی هاست های اشتراکی وجود دارد ممکن هست به دلیل عدم رعایت برخی مسائل مهم ایمیل های شما به جای اینباکس در اسپم کاربر دریافت شود، این نکته میتوانید باعث برخی مشکلات شود، مثلا ایمیل ثبت نام کاربر به اینباکس آن ارسال نشود یا هنگامی که اطلاعی مهمی به کاربر ارسال میکنید آنرا دیر مشاهده کند چون در اسپم قرار گرفته است و موارد مهم دیگر، البته راه حل های ساده ای نیز برای این موضوع وجود دارد ولی بهتر هست از شرکت های معتبری تهیه فرمایید که این موضوع به حداقل برسد.
  9. بک آپ گیری، هنگام تهیه هاست اشتراکی از شرکت ارائه دهنده درخواست کنید که شرح کاملی از زمان های بک آپ گیری و اینکه آیا در سرور و دیتاسنتر دیگری نیز بک آپ ها نگهداری میشود یا خیر اطلاعاتی به شما ارائه کند. ممکن هست یک شرکت فقط روی خود سرور بک آپ ها را نگهداری کند و به اصطلاح Remote Backup استفاده نکند، این موضوع خطرناک هست و گاهی ممکن هست به از دست دادن اطلاعات مشترکین منجر شود، پس حتما این موضوع را مدنظر داشته باشید.
  10. پشتیبانی، اغلب شرکت ها دارای پشتیبانی 24 ساعته برای هاستینگ هستند، ولی این موضوع را نیز حتما بررسی کنید که در مواقع ضروری بتوانند کمکی برای شما داشته باشند.
  11. امنیت! حتما دقت داشته باشید هاست مدنظر شما دارای آنتی شل های نظیر CXS اورجینال و فعال باشد که شما بتوانید همیشه وب سایت خود را نیز اسکن کنید و از وجود پلاگین های آلوده احتمالی مطمئن شوید. گاهی ممکن هست از پلاگین هایی کرک شده ای استفاده کرده باشید که آنها آلوده به ویروس، بک دور و یا شل باشند و باعث ضررهای جبران ناپذیری برای وب سایت شما شوند.
  12. CloudLinux، یک هاست لینوکس مطمئن حتما و 100 درصد بایستی از کلادلینوکس استفاده کرده باشد، در صورت عدم استفاده از این موضوع ممکن هست خطرات جبران ناپذیری از جمله آلوده شدن وب سایت شما در اثر آلوده بودن سایر وب سایت ها مواجه شود و یا مثلا ممکن هست میزان منابع مورد استفاده هر وب سایت بصورت کامل تفکیک شده نباشد و این موضوع باعث عدم ثبات سرعت وب سایت شما گردد.
  13. گواهینامه اس اس ال، حتما هنگام تهیه هاست دقت داشته باشید که روی پلن مدنظر شما حتما بصورت رایگان گواهینامه اس اس ال ارائه شود و یا حداقل برای نصب گواهینامه از شما هزینه مجزایی درخواست نشود.
  14. امکان انتخاب نسخه های متفاوت PHP، مورد آخر در این بررسی اجازه تغییر نسخه PHP و یا افزونه های آن میباشد که پیشنهاد میگردد حتما ارائه دهنده هاست این مورد را نیز برایتان محیا کند تا در پلاگین های متفاوت مشکلی در استفاده نداشته باشید.

جمع بندی:

در این مقاله سعی کردیم 14 نکته کلیدی برای انتخاب هاست اشتراکی مناسب وب سایتهای وردپرسی و غیر وردپرسی را بررسی کنیم، ممکن هست شرکت های متفاوتی باشند که تمامی 14 مورد ذکر شده و یا حتی بیشتر از آنرا نیز دارا باشند، شرکت میزبانی یکتا سرور پیشگامان(یوسرور) با تجربه بیش از 10 سال ارائه خدمات هاست، سرور مجازی، ابری و سرور اختصاصی با استفاده از تجهیزات مدرن در سرورهای خود و همچنین محیا نمودن تمام نیازهای شما بهترین میزبانی حرفه ای و با کیفیت برای شما به ارمغان خواهد آورد.


سرور میکروتیک خارج

سرور میکروتیک خارج یا سرور مجازی خارج، ابزاری مهم، کاربردی و با ارزش به حساب می آید که در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این محصولات وی پی اس بوده و با استفاده از آنها شما می توانید آی پی خود را تغییر دهید. آیا شما هم به دنبال یک روتر میکروتیک برای ترید هستید؟ در ابتدا باید با مهم ترین مزایای سرور مجازی و روتر میکروتیک آشنا باشید. امروز ما قصد داریم تا در مورد چیستی سرور میکروتیک خارج و مهم ترین مزایای روتر میکروتیک با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرا تغییر آی پی و استفاده از سرور میکروتیک خارج اهمیت دارد؟

به صورت کلی سرور میکروتیک خارج ابزاری مهم و کاربردی به حساب می آید که با استفاده از آن شما می توانید آی پی خود را عوض کنید. پروسه تغییر آی پی برای انجام فعالیت های مختلف اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم ترین پروسه هایی که با استفاده از تغییر آی پی صورت می گیرد، ترید و معامله در بازار های بین المللی می باشد. از آنجایی که ایران در بازار های مالی مختلف تحریم شده است، اگر کاربران ایرانی بخواهند با استفاده از آی پی ایران وارد حساب کاربری خود شوند، به راحتی همه اموالشان را از دست می دهند. در چنین شرایطی، بهترین راه موجود در جلوی پای افراد استفاده از ابزار های مربوط به تغییر آی پی همچون سرور مجازی، وی پی اس یا روتر میکروتیک برای ترید می باشد.

تغییر آی پی با روتر میکروتیک کار دشواری نیست. فقط شما باید پروسه کانفیگ روتر میکروتیک را به صورت کامل به اتمام برسانید و با یک سری موارد خاص همچون کیل سوییچ روی میکروتیک یا کانفیگ کیل سویچ آشنا شوید. پس از اتمام این پروسه، دیگر نگرانی خاصی برای به خطر افتادن اموال شما وجود نخواهد داشت چرا که شما با استفاده از روتر به یک سرور خارجی متصل شده اید و آی پی خود را به صورت کامل تغییر داده اید. البته که تریدر ها تنها افرادی نیستند که از این ابزار ها استفاده می نمایند. گیمر ها و یوتیوبر ها را می توان به عنوان دیگر افرادی که به تغییر آی پی نیاز دارند شناسایی کرد. داشتن پینگ تایم بالا و کیفیت اینترنتی نامناسب باعث شده تا خیلی از گیمر ها با مشکلات جدی مواجه شوند. در نتیجه، آنها از ابزار های مخصوص تغییر آی پی استفاده می کنند تا مشکلاتشان را به صورت کامل حل نمایند.  

سرور میکروتیک چیست؟

حال که با دلیل اهمیت پروسه تغییر آی پی آشنا شدیم، بیایید تا به سراغ چیستی سرور میکروتیک خارج برویم. به صورت کلی سرور های میکروتیک سرور های قوی هستند که در پایه کرنل لینوکس طراحی شده اند. شما می توانید این سرور ها را بر روی یک کامپیوتر معمولی هم راه اندازی نمایید. داشتن سرویس دهی پایدار و پچ های امنیتی دائم را می توان به عنوان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از سرور میکروتیک خارج شناسایی کرد. در این عبارت، کلمه خارج به کشور های خارجی اشاره دارد. زمانی که شما از سرور های طراحی شده بر پایه میکروتیک در خارج از کشور استفاده کنید، در واقع سرور میکروتیک خارج را مورد استفاده قرار دهید.

بر خلاف تصور عموم مردم، میکروتیک یک قطعه خاص یا یک سخت افزار خاص نیست! سرور های میکروتیک از سیستم عامل میکروتیک با نام MicroTik Router Os استفاده می کنند. از جمله دیگر نام های این سرویس می توان به سرور مجازی میکروتیک نیز اشاره کرد. خیلی از افراد این محصولات را به عنوان روتر نیز در نظر می گیرند. پس روتر ها همان سرور های میکروتیک هستند که تغییر نام داده اند. توجه داشته باشید که استفاده از روتر میکروتیک فقط به افراد حرفه ای توصیه می شود. همانطور که گفته شد افراد باید با نحوه کار با لینوکس و انجام کانفیگ های مختلف آشنایی داشته باشند. در غیر این صورت، با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

مهم ترین مزایای استفاده از سرور میکروتیک

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که مهم ترین مزایای استفاده از سرور میکروتیک خارج چیست و ما چرا باید این روتر را مورد استفاده قرار دهیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که میکروتیک سیستم عامل قوی به حساب می آید که بر پایه لینوکس طراحی شده است. ترکیب برد های فیزیکی میکروتیک و نرم افزار اختصاصی این شرکت می تواند نتایج فوق العاده مطلوبی را برای افراد به همراه داشته باشد. این سیستم عامل در بازه های زمانی مختلف آپدیت های امنیتی و معمولی زیادی را دریافت کرده است. همین مسئله هم امکانات به کار رفته در این سرور را به صورت کامل افزایش داده است.

داشتن سرعت بوت بالا و بوت خودکار را می توان به عنوان یکی از مهم ترین مزایای استفاده از میکروتیک شناسایی کرد. توجه داشته باشید که سرعت انجام کانفیگ و نصب این سیستم عامل به صورت اولیه هم به شدت بالا می باشد. در نتیجه، کاربران حرفه ای یا با سابقه برای نصب و استفاده از این سیستم عامل با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد. این سرور ها برای مجازی سازی و مسیریابی به شدت مفید هستند.

هزینه خرید روتر میکروتیک برای ترید

اگر شما هم به دنبال خرید و استفاده از روتر میکروتیک برای ترید هستید، حتما باید با قیمت نهایی این محصول آشنا باشید. همانطور که گفته شد سرور های مجازی میکروتیک با نام روتر میکروتیک نیز شناسایی می شوند. هزینه نهایی که کاربران باید برای تهیه این ابزار پرداخت کنند، می تواند تحت تاثیر یک سری عوامل و فاکتور های خاص متغیر باشد. هر کدام از این عوامل قیمت نهایی را به نحوی خاص تحت تاثیر خود قرار می دهند. اولین فاکتوری که برای خرید سرور میکروتیک خارج کاربران باید به آن توجه داشته باشند، کیفیت ساخت و کشور مقصد است. بالاخره کشور های خارجی، هر کدام خدماتشان را با یک سری تعرفه های خاص ارائه می کنند. دیگر عاملی که شما باید به آن توجه داشته باشید سخت افزار سرور میکروتیک می باشد. بالاخره قطعات به کار رفته در طراحی این محصول و قدرت عملکردی آنها قیمت نهایی را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار می دهند.

خرید سرور میکروتیک
خرید سرور میکروتیک

برای خرید سرور مجازی میکروتیک از لینک محصولات ما دیدن فرمایید:

خرید سرور میکروتیک آلمان
خرید سرور میکروتیک انگلیس
خرید سرور میکروتیک ترکیه
خرید سرور میکروتیک فرانسه
خرید سرور میکروتیک هلند
خرید سرور میکروتیک کانادا
خرید سرور میکروتیک آمریکا
خرید سرور میکروتیک ایران


در ویدیوهای ذیل به صورت تفصیلی میتوانید آموزش های مربوط به پرتال کاربری یوسرور را مشاهده نمایید. هدف از ایجاد ویدیوهای آموزشی تسهیل کردن راه های ارتباطی شما عزیزان با خدمات یوسرور می باشد.


آی پی اختصاصی آمریکا برای رفع مشکل گوگل پلی

آی پی اختصاصی آمریکا برای رفع مشکل گوگل پلی

با سلام خدمت کاربران گرامی یوسرو، همانطوری که مستحضر هستید گوگل پلی هر روز با آپدیت جدیدی که در سایت های استفاده از خدمات گیفت کارت و خرید درون برنامه ای ارائه میدهد، تقریبا امکان استفاده از تمامی ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن ها و یا پ.ر.ا.ک.س.ی ها را غیر ممکن ساخته است .

با آپدیت جدیدی که طی چند روز اخیر روی پلتفرم خود اعمال کرده است، دیگر امکان استفاده از روش Mobile Secure نیز وجود ندارد و تمامی کاربرانی که از این روش استفاده میکردند، هم اکنون امکان شارژ مجدد را ندارد و به احتمال زیاد برای برخی از کاربران که از آی پی های متفرقه استفاده نموده اند چند وقتی موجودی شارژ دلاری گوگل پلی آنها نیز از دسترس خارج شود، البته جای نگرانی نیست و معمولا با روش هایی که فروشندگان گیفت کارت ارائه میدهند میتوانید بعد از موجودی خود استفاده کنید.

جهت استفاده از آی پی اختصاصی گوگل پلی آمریکا میتوانید از این لینک استفاده کنید.

دقت داشته باشید که هم اکنون روش های زیادی در سطح اینترنت در حال گسترش و تبلیغ هست که ممکن هست برخی از آنها بصورت موقت کار کنند .

ولی قطعا تا زمانی که آی پی کاملا مطمئن، بدون سابقه Fraud یا استفاده شده به عنوان و.ی پ.ا.ن سرور نداشته باشید قطعا تمامی روش های معرفی شده جواب نخواهد داد و یا بصورت موقت خواهد بود و البته در صورت عدم استفاده از آی پی مطمئن ریسک بلاک شدن اکانت نیز بسیار بالا هست. پس حتما قبل از اینکه هزینه بیخود به آموزش های پولی برای رفع مشکل تحریم گوگل پلی پرداخت کنید به این مورد دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.

برای رفع تحریم گوگل پلی چه کاری میتوان کرد؟

بخواهیم بصورت شفاف در این مورد بحث کنیم بایستی در نظر داشته باشید گوگل همیشه میتواند به لوکیشن گوشی شما دسترسی داشته باشد.

پس بخاطر داشته باشید به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی هیچ نوع سرویس یا آی پی تهیه شده برای رفع مشکل تحریم گوگل پلی را روی گوشی خود نبایستی استفاده کنید و در صورت استفاده همان ابتدای کار بلاک خواهید شد یا اگر این اتفاق در اولین استفاده رخ ندهد مطمئن باشید در دفعات بعدی حتما ارور خواهید گرفت و کار بسیار خطرناکی هست و طبق آپدیت های جدید گوگل در این مورد سخت گیری بسیار زیادی در حال انجام هست.

پس این ریسک را به هیچ عنوان نکنید و از شارژ گوگل پلی از طریق گوشی موبایل خود اجتناب کنید. البته روش های حرفه ای وجود دارد که بتوان روی گوشی استفاده نمود ولی معمولا این روش ها در دسترس همه کاربران نیست و با کوچکترین اشتباه ممکن هست خطرات مالی جبران ناپذیری برای شما داشته باشد.

جهت استفاده از آی پی اختصاصی گوگل پلی آمریکا میتوانید از این لینک استفاده کنید.

برای رفع تحریم گوگل پلی در زمان تهیه این مطلب تنها روش موجود و امن استفاده از شبیه ساز با آی پی مطمئن و تضمینی آمریکا هست. دقت کنید حتی با شبیه ساز در صورتی که آی پی مورد استفاده شما مطمئن و گارانتی شده نباشد بازهم خطای Country در شارژ گوگل پلی و یا خرید درون برنامه ای خواهید داشت، پس اولین قدم تهیه آی پی استاندارد، گارانتی شده و کاملا به اصطلاح Clean هست.

مورد بعدی که بایستی به آن دقت داشته باشید استفاده از کیل سوئیچ هنگام استفاده از آی پی هست، ممکن هست هنگام استفاده از آی پی و شبیه ساز یک لحظه اینترنت شما قطع و در نتیجه آی پی نیز قطع شود و با لو رفتن آی پی اصلی شما اکانتی که در حال استفاده بودید به احتمال زیاد به مشکل بخورد و یا ممکن است حتی آی پی آمریکا نیز که در حال استفاده بودید شناسایی گردد، گرچه این احتمال کم هست ولی حتی درصد آن اگر زیر 1 درصد نیز باشد نبایستی به هیچ عنوان ریسک کرد، پس استفاده از کیل سوئیچ را فراموش نکنید.

هنگام شارژ اکانت روی گوگل پلی، حدالمقدور از اکانت جدید ایجاد شده استفاده کنید، اگر از این روش استفاده نمیکنید قبل از شارژ سعی کنید کلیه سشن های اکانت مبذور را از روی گوشی ها اگر آنلاین هست Log Out کنید تا از آن طریق نیز ریسک شناسایی کاسته شود.

لوکیشن لپ تاپ یا سیستم خود را هنگام استفاده از شبیه ساز حتما خاموش کنید و حتی اگر از لوکیشن ویندوز استفاده نمیکنید کلا آنرا از کنترل پنل بصورت دائمی Off کنید تا شبیه ساز ها دسترسی به لوکیشن شما را نداشته باشند.

حدالمقدور تا جایی که میتوانید هنگام ایجاد اکانت گوگل جدید از شماره ایران جهت وریفای استفاده نکنید، سرویس های بسیاری هستند که شماره مجازی یکبار مصرف جهت وریفای گوگل ارائه میدهند، البته همه سرویس ها نیز قابل اعتماد نیستند و باید تست کنید ببینید کدام سرویس ها بدون مشکل هستند و میتوانید در همان درخواست اول کد وریفای را دریافت کنید.

استفاده از جیمیل های آماده خطرناک هست! بسیاری از کاربران یا فروشندگان جم و گیفت ممکن هست جهت اینکه تعداد مشترکین بیشتری دارند به این فکر باشند که از جیمیل های آماده که با کشورهای مدنظر آنها ساخته شده اند استفاده کنند.

درسته در بسیاری از مواقع این جیمیل ها با ای پی واقعی آمریکا، برزریل، ترکیه و … ممکن هست که ایجاد شده باشند و بدون مشکل نیز باشند، ولی به هیچ عنوان نمیتوان اعتماد 100 درصدی به این جیمیل های آماده داشت و حتما باید فروشنده این جیمیل های آماده را بشناسید و مطمئن باشید از قبل خود شما یا همکاران تجربه استفاده 100 درصد بدون مشکل را داشته باشند.

در کل مواردی که در این مقاله سعی کردیم آنها را بررسی کنیم ممکن هست همیشه پاسخگو نباشد ولی بالای 90 درصد با همین رعایت موارد ذکر شده بدون مشکل میتوانید شارژ گوگل پلی خود را انجام دهید.

جهت استفاده از آی پی اختصاصی گوگل پلی آمریکا میتوانید از این لینک استفاده کنید.

همچنین در حال حاضر امکان سفارش آی پی اختصاصی برزیل برای گوگل پلی برزیل وجود دارد، این خدمات بصورت عمومی فعلا در سایت درج نشده است تا بازخورد کاربران گرامی دریافت و پس از آن بصورت عمومی ارائه گردد، در این مرحله از ارائه سرویس آی پی اختصاصی گوگل پلی برزریل خدمات ارائه شده با حداقل حاشیه سود ارائه خواهد شد تا پس از بازخورد مثبت قیمت گذاری توسط همکاران بخش فروش برای این محصول جدید بررسی و سپس آی پی اختصاصی برزیل به لیست محصولات ما اضافه خواهد شد. 

چند نکته در مورد آی پی برزیل که بایستی ذکر گردد:

1) این محصول همانند سایر آی پی ها از دیتاسنتر معتبر تهیه میگردد. 2) هر آی پی مختص یک کاربر هست و هیچگاه آی پی ها به اشتراک گذاشته نخواهند شد. 3) در مرحله اول فروش این سرویس متاسفانه تضمین صدرصد قابل ارائه نیست، با اینکه آی پی ها از بهترین و با کیفت ترین دیتاسنتر برزیل انتخاب شده اند ولی با توجه به اینکه سرویس جدید هست و بازخورد کاربران نیز دریافت نشده است امکان ارائه گارانتی برای این آی پی وجود ندارد.

4) کانفیگ های اولیه همانند سایر محصولات گوگل پلی توسط ما انجام میگیرد و آموزش نحوه استفاده برای کاربران عزیز ارسال میگردد، گرچه نحوه استفاده بسیار ساده بوده و نیاز به آموزش نیست. 5) طبق روال همیشه همکاران پشتیبانی یوسرور بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان عزیزی میباشد که این محصول را خریداری و یا قصد خرید آنرا دارند. 

جهت استفاده از آی پی اختصاصی گوگل پلی آمریکا میتوانید از این لینک استفاده کنید.

در صورت وجود هرگونه سوال و یا نیاز به مشاوره میتوانید از طریق چت آنلاین سایت، تلفن پشتیبانی 021-91008989 و یا سیستم تیکتینگ 24 ساعته با ما در ارتباط باشید.

آی پی اختصاصی آمریکا برای رفع مشکل گوگل پلی

معرفی سرور اختصاصی و بررسی تفاوت سرور اختصاصی با سرور مجازی(VPS)

معرفی سرور اختصاصی و بررسی تفاوت سرور اختصاصی با سرور مجازی(VPS)،

با سلام خدمت کاربران گرامی یوسرور، در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع سرورهای مجازی و اختصاصی بپردازیم، در کنار معرفی سرور اختصاصی و مجازی به بررسی معایب، مزایا و امکانات هر کدام خواهیم پرداخت.

سرور چیست؟

معرفی سرور اختصاصی و بررسی تفاوت سرور اختصاصی با سرور مجازی(VPS)، در ابتدا لازم هست قبل از معرفی انواع سرور اختصاصی و مجازی یک تعریف ساده از سرور داشته باشیم که اصلا سرور چیست؟ چه کاربردی دارد و به چیزی اصطلاحا سرور اطلاق میشود.

اگر بخواهیم سرور را با مثال و زبان ساده معرفی کنیم بهتر هست با سایت آنرا شروع کنیم، فرض کنید شما یک سایت اینترنتی دارید یا قصد دارید داشته باشید، این سایت به جهت اینکه در دسترس عموم از طریق اینترنت قرار بگیرد نیاز هست که سایت شما در یک مکان یا کامپیوتر یا موارد مشابه بارگذاری گردد و آن کامپیوتر نیز دسترسی 24 ساعته به اینترنت داشته باشد، همچنین سخت افزار سیستم فوق نیز کاملا بهینه و آماده برای کارکرد 24 ساعته باشد و نیز از سیستم خنک کنندگی بالا و برق پایداری برخوردار باشد.

جهت استفاده از سرور اختصاصی میتوانید از این لینک استفاده کنید.

به این نوع کامپیوتر که بصورت 24 ساعته روشن باشد و برنامه های آپلود شده روی آن همیشه از طریق شبکه محلی یا اینترنت در دسترس باشد اصطلاح سرور گفته میشود، در واقع سرور نوعی کامپیوتر با قدرت پردازش و منابع سخت افزاری بسیار بالاتر هست و به جهت نوع ساخت و قطعات استفاده شده در آن میتوانند بصورت 24 ساعته روشن مانده و مشکلی نیز برای آن ایجاد نشود. سرورها معمولا در دیتاسنتر (مکانی برای میزبانی سرور هست که برق و اینترنت پایدار بهمراه سیستم خنک کنندگی و امنیت بالایی دارد) میزبانی میگردد، البته ممکن هست برخی ادارات، سازمان ها و شرکت های سرورهایی در درون سازمان داشته باشند که بصورت لوکال یا محلی نیز از آن استفاده میکنند.

امروزه تقریبا تمامی اطلاعات برنامه های روزمره در سرورها ذخیره سازی و یا اجرا میشوند. مثلا نرم افزاری روزمره سفارش غذا، بانکداری اینترنتی، درخواست تاکسی، برنامه های کاربردی و سرگرمی، اطلاعات هویتی و …

مثلا هنگامی که شما بصورت آنلاین از یک نرم افزار پخش فیلم یا ویدیو استفاده میکنید نرم افزار فیلم هایی که شما تماشا میکنید را از طریق سروری که اطلاعات روی آن میزبانی میگردد برای شما روی گوشی شما لود(بارگذاری) میکند و شما آنرا مشاهده میکنید، اگر تعداد کاربران همزمان این پلتفرم از میزان پهنای باند اختصاص داده شده به آن بیشتر باشد، یا منابع سخت افزاری نظیر سی پی یو و رم متناسب با کاربران آنلاین نباشد ممکن هست هنگام استفاده از آن هر از گاهی با فریز، لگ مواجه شوید و یا برای دقایقی از دسترس خارج گردد.

سرور اختصاصی چیست؟

در بالا به معرفی سرور پرداختیم و حالا مبحثی که بسیار مهم هست سرور اختصاصی چیست و چه مزیتی دارد؟

Dedicated Server اصطلاحا به یک سرور یا همان کامپیوتر قدرتمند با منابع اختصاصی و بصورت فیزیکی اطلاق میگردد که تمام منابع فیزیکی آن بصورت صدرصد در اختیار شما قرار میگرد.

این سرورها بسته به نوع میتوانند از یک تا چند سی پی یو داشته باشند و به میزان دلخواه رم و یا دیسک داشته باشند.

این سرورها همچنین در دیتاسنتر میزبانی میگردند که سرعت ارتباط آن با اینترنت از 100 مگ تا چند 10 گیگ میتواند بسته به بستر استفاده شده متغییر باشد.

جهت استفاده از سرور اختصاصی میتوانید از این لینک استفاده کنید.

شما در سرور اختصاصی قادر هستید که از تمام منابع سخت افزاری آن روی یک سیستم عامل استفاده کنید و یا میتوانید روی آن مجازی ساز نصب کنید و منابع موجود خود را بین چند ماشین مجازی با سیستم عامل های متفاوت برای کاربرد های مختلف تقسیم کنید. 

روی سرور اختصاصی شما میتوانید تا جایی که سرورتان پشتیبانی میکند منابع آنرا افزایش دهید، مثلا رم اضافه کنید یا سی پی یو تغییر دهید و یا دیسک خود را تغییر و یا افزایش دهید.

همچنین با توجه به اینکه کل منابع سرور اهم از قدرت پردازش و دیسک سرور کامل در اختیار شما هست از امنیت فوق بالایی نیز میتواند برخوردار باشد و تنها شما هستید که به اطلاعات سرور دسترسی دارید و هیچ وجه اشتراکی بین سرور شما با سایر کاربران وجود ندارد. که این برای سازمانها، شرکت ها و اشخاصی که از اطلاعات فوق مهم خود قصد حفاظت دارند یکی از اصلیترین ویژگی ها هست که باید به آن دقت شود.

مزایای سرور اختصاصی:

  1. سخت افزار بسیار بالا
  2. دسترسی و استفاده اختصاصی به سرور 
  3. انعطاف در عملکرد برای انتخاب سیستم عامل و یا مجازی ساز
  4. امکان تقسیم بندی منابع سرور به چند ماشین مجازی
  5. امکان آپگرید آسان
  6. امنیت بالا
  7. عدم محدودیت استفاده از منابع
  8. پهنای باند بیشتر و اختصاصی

معایب سرور اختصاصی:

جهت استفاده از سرور اختصاصی میتوانید از این لینک استفاده کنید.
  1. نیاز به دانش اولیه برای مدیریت(در صورتی که سرور مدیریت شده نباشد)
  2. هزینه بالا

سرور مجازی چیست؟

در بالا به معرفی خود سرور و سرور اختصاصی پرداختیم، همچنین در سرور اختصاصی نیز گفتیم که امکان تقسیم منابع یک سرور اختصاصی بین چند ماشین وجود دارد، اما بصورت ساده بخواهید توضیح دهیم که سرور مجازی یا همان وی پی اس چیست بصورت زیر میتوان بیان کرد:

روی یک سرور اختصاصی با منابع بسیار بالا یک سیستم عامل مجازی ساز نظیر KVM – ESXi – Proxmox و غیره نصب میگردد و سپس پلن های وی پی اس  (VPS)و یا سرور مجازی روی آن تعریف میگردد و هر قسمت تعریف شده از سخت افزار به یک ماشین مجازی اختصاص داده میشود که مستقل از سایر سرورهای مجازی و یا سرور اختصاصی در حال  کار میباشد.

جهت استفاده از سرور مجازی میتوانید از این لینک استفاده کنید.

مثلا روی یک سرور اختصاصی 2 عدد سی پی یو از نوع E5-2697 ورژن 2 بهمراه 256 گیگ رم و 2 ترابایت دیسک اس اس دی داریم، قصد داریم این منابع را بین چند تا ماشین مجازی با سیستم عامل های مستقل و مجزا تقسیم کنیم. برای سرور مجازی شماره یک روی پلن آن تعریف میشود که 2 کور سی پی یو بهمراه 4 گیگ رم و 30 گیگ اس اس دی با سیستم عامل ویندوز داشته باشد.

این سرور با 2 کور سی پی یو در مجموع با 5.4  گیگاهرتز قدرت پردازش و 4 گیگ رم روی 30 گیگ اس اس دی ویندوز را اجرا میکند و شما میتوانید از طریق ابزارهای ریموت دسکتاپ یا سایر موارد کانفیگ شده روی آن به سرور و منابع آن دسترسی پیدا کنید.

قیمت سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی بسیار پایین بوده و همچنین برخی از موارد مدیریتی اولیه آن ممکن هست توسط فروشنده برای شما انجام شود.

منابع سرور مجازی وابسته به در دسترس بودن منابع سرور اختصاصی میتواند افزایش پیدا کند، سیستم عامل آن نیز توسط ارائه دهنده یا خود شما(وابسته به پلتفرم مجازی سازی شده) میتواند تغییر و یا از ابتدا نصب شود.

پورت اینترنت سرور مجازی با سایر کاربران روی سرور اصلی بصورت اشتراکی هست ولی عملا با توجه به بالا بودن پورت سرورهای اختصاصی اختلال چندانی در عملکرد ایجاد نمیکند.

جهت استفاده از سرور مجازی میتوانید از این لینک استفاده کنید.

در پایان ممکن هست برای شما سوال باشد که سرور اختصاصی برای من کاربرد دارد یا سرور مجازی؟

در جواب این سوال بایستی موارد عرض شده در بالا را در نظر بگیریم و ابتدا بودجه ای که صرف پروژه خود خواهید نمود را بررسی کنیم. در صورتی که در ابتدای فعالیت خود هستید(شروع وب سایت، اپلیکیشن، ترید و …) احتمالا با توجه به بودجه و هزینه های ماهانه برای شما وی پی اس یا همان سرور مجازی منطقی باشد، ولی در صورتی که قصد دارید بصورت تخصصی روی حوزه فعالیت خود کار کنید و نیاز دارید تمام منابع یک سرور بصورت کاملا اختصاصی را در اختیار داشته باشید احتمالا سرور اختصاصی برای شما مناسب باشد.

در صورتی که برای انتخاب سرور مجازی یا اختصاصی نیاز به مشاوره دارید میتوانید با کارشناسان یوسرور بصورت رایگان در ارتباط باشید و مشاوره حرفه ای برای سرور مناسب خود را دریافت کنید.

معرفی سرور اختصاصی و بررسی تفاوت سرور اختصاصی با سرور مجازی(VPS)


برگزاری آزمون های بین المللی آیلتس، تافل و ... با آی پی خارجی

آزمون آنلاین تافل و آیلتس با آی پی خارجی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد شرکت در آزمون آنلاین تافل و آیلتس با آی پی خارجی و یا آزمون های تخصصی سیسکو، گوگل و … را بصورت آنلاین داشته باشید ولی همانطوری که اطلاع دارید ناظر برگزاری آزمون سیستم شما را بصورت کامل بررسی میکند که شما روی سیستم خود هیچ وی پی ان و یا نرم افزار تغییر آی پی نداشته باشید، یعنی وای فای یا کابل لن اینترنت مستقیم به سیستم شما متصل شود و هیچ نرم افزار اضافی دیگری اجرا نشده باشد حتی کانکشن وی پی ان خود ویندوز را نیز بررسی میکنند، در نتیجه تنها راهی که شما پیش رو دارید اتصال به یک وای فای یا کارت شبکه ای میباشد که پشت آن اینترنت با آی پی خارجی باشد که بتوانید این تحریم ها را دور بزنید.

با یک مثال ساده این مورد را برایتان شرح میدهیم، فرض کنید که شما یک مودم اینترنت دارید و یک آی پی با پروتکل وی پی انی دارید، اگر مودم شما اتصال به وی پی ان را پشتیبانی کند(همه مودم ها این مورد را پشتیبانی نمیکنند) میتوانید روی مودم خود آنرا تنظیم کنید و در قسمت Route تنظیمات مودم نیز تعریف کنید که کلیه ارتباطات شما از طریق آن وی پی ان که روی مودم تنظیم نموده اید انجام شود. در صورتی که مودم شما این قابلیت را داشته باشد به راحتی میتوانید با تنظیمات ذکر شده آی پی خارجی مدنظر را متصل کنید و بدون ریسک شناسایی شروع به برگزاری آزمون خود کنید.

راه دیگر

برای شرکت در آزمون آنلاین تافل و آیلتس با آی پی خارجی راه دیگر هم هست که بسیار ایمن تر و تقریبا بدون ریسک هست استفاده از یک روتر سخت افزاری میکروتیک هست که تقریبا شبیه موارد ذکر شده در بالا عمل میکند ، منتهی با کیفیت بالاتر و همچنین امکان اسکریپت نویسی جهت جلوگیری از قطع شدن آی پی خارجی شما و همچنین انعطاف بالا در تنظیمات را دارد.

میکروتیک

میکروتیک انواع مدلهای سخت افزاری متفاوتی دارد که رنج قیمتی آنها از مدل ارزانتر با نام hap Lite شروع میشود و تا کانفیگ های بسیار حرفه ای برای مصارف خاص منظوره و حرفه ای، که برای استفاده خانگی اگر مدل ضعیفی از این دستگاه را نیاز دارید همان hap Lite پاسخگوی شما خواهد بود و در صورتی که به یک روتر نسبتا بهتر و پایدارتر نیاز دارید میتوایند روتر میکروتیک RB951 با سری UI که ارزانتر هست را بررسی و استفاده فرمایید. طبق تجربه کاربران ما، این نوع روتربرد از کیفیت بالایی برخوردار هست و کاملا پاسخگوی برگزاری آزمون با آی پی خارجی می باشد و مشکلی نخواهید داشت.

قابلیت های میکروتیک

از قابلیت های جالب روتر میکروتیک این است که شما میتوانید روی هر پورت از آن یک آی پی تنظیم کنید، مثلا پورت یک میکروتیک به آی پی ترکیه وصل باشد، یا مثلا پورت دو میکروتیک به آی پی آلمان، فرانسه و … متصل باشد و به تعداد پورتهای روی دستگاه خود میتوانید آی پی روی میکروتیک ست و استفاده کنید، البته قابلیت این را نیز دارد که مقصد های متفاوت با ای پی های متفاوت باز شوند. برای مثال تنظیم کنید که گوگل از یک آی پی باز شود اما برای آزمون آیلس از یک آی پی دیگر متصل شود.

حتی میتوانید به تعداد دلخواه وایرلس کانفیگ کنید و روی هر وایرلس یک آی پی تنظیم کنید که هنگام اتصال به آن وایرلس، آی پی مدنظر خاص خود را داشته باشید. این قابلیت جالب برای افرادی که آزمون های بین المللی آیلتس یا تافل و یا موارد مشابهی را برگزار میکنند بیشتر مفید خواهد بود، که می توانند برای یک آزمون از آی پی ترکیه رنج مثلا 1.1.1.1 و برای آزمون دیگر از آی پی رنج 2.2.2.2 استفاده کنند، البته آی پی های ذکر شده صرفا مثال بود و واقعی نیستند. 

یا اگر بخواهیم نمونه دیگر ذکر کنیم، حتی میتوان میکروتیک را به نحوی کانفیگ کرد که در هر ساعت از شبانه روز یک آی پی خاصی را برای شما ارائه دهد و این آی پی ها بر اساس کشور دلخواه شما قابل برنامه ریزی باشند. یا برای مثال تنظیم کنید که روز شنبه ای پی از کشور ترکیه در دسترس شما باشد، روز یکشنبه مجدد آی پی دیگر و غیر تکراری از ترکیه در دسترس شما باشد، یا روز شنبه برای پورت 1 میکروتیک آی پی ترکیه و پورت 2 آی پی آلمان و پورت 3 آی پی کانادا ست باشد و روز یکشنه این آی پی ها با آی پی جایگزین عوض شود.

قابلیت اسکریپت نویسی میکروتیک اختیارات شما را خیلی افزایش میدهد، میتوان به راحتی اسکریپتی روی میکروتیک نوشت که با قطع شدن ارتباط اینترنت شما با آی پی خارجی کلا اینترنتی که از وایرلس میکروتیک میگیرید قطع شود و به هیچ عنوان آی پی اصلی شما شناسایی نگردد.

برای اینکه بهتر موضوع را بیان کنم نمونه دیگر اینکه، در صورتی که ارتباط اینترنت شما با آی پی های خارجی کند هست و هنگام تست سرعت آزمون آیلس یا تافل با ارور مواجه میشوید ولی سرعت اینترنت شما بدون آی پی خارجی کند نباشد، میتوان با قرار دادن یک سرور واسط در داخل ایران این مورد را نیز بهینه سازی نمود، که هنگام برگزاری آزمون مشکل نداشته باشید.

البته قابلیت های میکروتیک به همین موارد ختم نمیشود، امکانات و عملکرد آن بسیار فراتر از این موارد میباشد ولی در این مقاله سعی کردیم بصورت بسیار ساده سیستمی را معرفی کنیم که شما با اتصال به آن و به واسطه کانفیگ انجام شده داخل آن براحتی روی همه دستگاه های موبایل یا لپ تاپ و غیره خود یک ای پی خارجی نظیر ترکیه و یا کشورهای اروپایی و آمریکایی داشته باشید که بدون ریسک شناسایی شدن باشد و هیچ کاهش سرعتی نیز نداشته باشد.

آزمون آنلاین تافل و آیلتس با آی پی خارجی


معرفی اندرويد سرور

معرفی سرور اندرويد

علت نام گذاری این سرویس، تحریم ایران و محدودیت دسترسی ایرانیان به نرم افزارهای اندرویدی ارائه شده در گوگل پلی می باشد. به دلیل تحریم کردن آی پی ایران از طرف گوگل پلی، کاربران امکان استفاده از Gift card  را ندارند و در این حالت حتی در صورت استفاده از وی پی ان کشور دیگر، آی پی شناسایی شده و بسته میشود. کاربران برای دور زدن این محدودیت می تواند با استفاده از پلن های سرور اندروید یوسرور، از خدمات گوگل پلی  استفاده کند.

  • سرورهای مجازی  اندروید دارای منابع کاملا اختصاصی می باشد.
  • قابلبت دسترسی به سرورهای مجازی اندروید  بدون محدودیت میباشد.
  • سرورهای مجازی اندروید با پنل تحت وب ارائه می شود.
  • تمامی پنل ها شامل پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته می باشند.
  • سرورهای مجازی اندروید دارای ترافیک نامحدود می باشد.
  • مجازی ساز سرورها، VMWARE است.
  • انعطاف پذیری بالا و امکان ارتقا به پلن های دیگر سرور اندروید وجود دارد.
  • امنیت بالا برای سرور ها ایجاد شده است.
  • قابلیت جابجایی در لوکیشن ها مختلف وجود دارد.
  • در صورت نیاز به نسخه پشتیبان، یو سرور امکان ارائه ندارو تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خود کاربر میباشد.
جهت استفاده از سرور اندرويد میتوانید از این لینک استفاده کنید.
  • مدت زمان فعال سازی سرویس ها بین ۱۵ دقیقه الی ۱ساعت میباشد.
  • در صورت درخواست آی پی اضافی، هزینه مازاد برای هر آی پی ۳۵,۰۰۰ تومان میباشد.
  • در صورت درخواست رم اضافی، هزینه مازاد  برای هر یک گیگا بایت رم اضافی ۱۷,۰۰۰ تومان میباشد.
  • در صورت درخواست سی پی یو اضافی، هزینه مازاد برای یک هسته سی پی یو اضافی ۱۸,۰۰۰ تومان میباشد.
  • در صورت درخواست هارد اضافی، هزینه کازاد برای هر ۲۰ گیگابایت هارد اضافی ۱۲,۰۰۰ تومان میباشد.
  • تمامی سرور های ویندوز همراه نصب نرم افزار های ضروری و کاملا آپدیت شده ارائه می شوند.

آی پی ویژه گوگل پلی

پلن اول بصورت اتصال کانکشن می باشد، که درواقع یک سرور مجازی با منابع اختصاصی است. می توانید با استفاده از  کانکشن وی پی ان که در اختیارتان قرار میگیرد، به سرور خود متصل شوید.

  • آی پی ویژه گوگل پلی، کاربر می تواند با توجه به نیازش از تمامی شبیه سازهای اندروید استفاده کند.
  • ترجیحا این سرویس از طریق سیستم کامپیوتری باید استفاده شود، زیرا در صورت استفاده از کانکشن بر روی گوشی امکان شناسایی آی پی اصلی از طرف الگوریتم های گوگل پلی وجود دارد.
  • برای خرید های درون برنامه ای صد در صد قابل استفاده است.
  • دسترسی روت و ادمین سرور در اختیار کاربر قرار می گیرد.
  • در آن کانفیگ کانکشن های PPTP – L2TP انجام شده
  •  سیستم  عامل آن میکروتیک هست. 
  • ار آنجایی که این پلن دارای سیستم عامل گرافیکی نیست، امکان استفاده برای کارهای روتین از درون سرور وجود ندارد. 
  • چون کل سرور و آی پی اختصاصی برای کاربر هست، کانکشن را همزمان می توان روی دستگاه های مختلف استفاده کرد ومحدودیتی نیست.
  • سرویس از کشور ترکیه و دیتا سنتر comnet  ارائه میشود 

سرو اندرويد ۱-۲ ترکیه

پلن دوم با عنوان اندروید سرور۱ ترکیه می باشد. برای استفاده از این سرور نیاز به هیچ دانش فنی خاصی نیست، و فقط با استفاده از نرم افزار remote desktop  که در تمام ویندوزهای کامپیوترهای شخصی به صورت پیش فرض موجود است می توانید متصل شوید.

جهت استفاده از سرور اندرويد میتوانید از این لینک استفاده کنید.

به اینصورت که در این نرم افزار آی پی سرور که ما در اختیارتان قرار داده ایم را وارد می کنید، و بلافصله یوزر نیم و پسورد ی که برایتان ارسال شده را وارد میکنید . با این کار وارد محیط ویندوز سرور می شوید ، که با خیال راحت میتوانید به کارهای ترید خود بپردازید.

  •  شبیه ساز اندروید بلو استکس بطور پیش فرض نصب می باشد.
  • سیستم عامل نصب شده در این سرور ویندوز می باشد، و مشابه کامپیوتر شخصی می توانید و نرم افزار های دلخواه را نصب کنید یا تمام کارهای تان را داخل سرور انجام دهید.
  • آی پی همیشه ثابت است و به هیچ عنوان تغییر نمیکند.
  • چون این سرور کارت گرافیکی ندارند اجرا بعضی از گیم ها با تاخیر مواجه هست.
  • هارد اس اس دی اختصاص یافته به این سرور سبب می شود که سرعت اتصال به سرور و سرعت اجرای برنامه ها بالا باشد، در نتیجه لگ یا استاپ لحظه ای را تجربه نمیکنید
  • محدودیت ترافیکی وجود ندارد. 
  • سرویس از کشور ترکیه و دیتا سنتر comnet  ارائه میشود. 
  • آی پی ها اختصاصی هستند و به صورت گارانتی از طرف یو سرور میباشند که می توانید با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.

در سرور اندرويد ۲ ترکیه : تفاوت این پلن با سرور اندرويد ۱ ترکیه در ميزان منابع بالا می باشد و برای کابرانی که حجم کاری زیادی دارند بهتر است از این پلن استفاده کنند تا با مشکل سرعت عمل مواجه نشوند.

جهت استفاده از سرور اندرويد میتوانید از این لینک استفاده کنید.
معرفی سرور اندرويد
معرفی سرور اندرويد

معرفی سرور تريدر بایننس

معرفی سرور تريدر بایننس

در این مقاله قصد داریم سرورهای تریدر بایننس را به صورت مختصر شرح دهیم. ابتدا لازم به ذکر است که کلیه پلن های این سرویس، به صورت سرور مجازی هستند. در این سرویس ها محدودیت ترافیکی وجود ندارد و از کشور ترکیه دیتاسنتر Comnet  ارائه میشود . آی پی های ارائه شده روی تمام سرورها اختصاصی هستند و به صورت گارانتی شده از طرف یو سرور بوده و می توانید با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.

آی پی اختصاص ترکیه

پلن اول با عنوان آی پی اختصاصی ترکیه بصورت اتصال کانکشن می باشد، که درواقع یک سرور مجازی با منابع اختصاصی است و در آن کانفیگ کانکشن های PPTP – L2TP انجام شده که شما می توانید با استفاده از  کانکشن وی پی ان و پروتکل های PPTP / L2TP  می توانید به سرور خود متصل شوید.

  • دسترسی روت و ادمین سرور در اختیار کاربر قرار می گیرد
  • سیستم  عامل آن میکروتیک هست. باید در نظر داشت سیستم عامل میکروتیک سبک و کار اصلی آن روتر بورد یا مسیر یابی است. این سیستم عامل بر پایه لینوکس است و شما با استفاده از نرم افزار winbox یا putty  و .. می توانید به سرور وصل شوید و میزان منابع را بررسی کنید و یا در صورت آشنایی با مباحث شبکه، اطلاعات کاربری خود را تغییر دهید و یا کانفیگ دیگری را اعمال کنید.
  • چون این پلن سیستم عامل گرافیکی نیست امکان استفاده برای کارهای روتین از درون سرور را ندارید. و فقط با استفاده از کانکشنی که در اختیارتان قرار میگیرد آی پی سرور به دستگاه شما تعلق میگیرد و خودتان کارهای روتین را انجام دهید.
  • همزمان میشود روی دستگاه های مختلف استفاده کرد ومحدودیتی وجود ندارد ، چون کل سرور و آی پی آن به شما تعلق دارد.
  • در ویندوز به صورت پیش فرض و بدون نصب کانکشن، امکان ساخت وی پی ان است. ولی ما برای راحتی کاربر ۲ نوع کانکشن L2tp / PPTP می فرستیم تا بدون هیچ تنظیم خاصی و با ۲ کلیک به سرور متصل میشود و آی پی اختصاصی در اختیارش قرار میگیرد.
  • آموزش کامل نحوه اتصال به وی پی ان از طریق تمام سیستم عامل ها( مک / ویندوز / اندروید / آی او اس) برای کاربر ارسال می شود.
  • محدودیت ترافیکی وجود ندارد
  • سرویس از کشور ترکیه و دیتا سنتر comnet ارائه میشود
  • آی پی ها اختصاصی هستند و به صورت گارانتی شده از طرف یو سرور میباشند و می توانید با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.

تفاوت پلن آی پی اختصاصی ترکیه با سرورهای میکروتیک:

از نظر میزان منابع تفاوتی ندارد.مدیریت و کانفیگ سرور و یا رفع ایرادات کاربر بر عهده کارشناسان یوسور می باشد و برای تغییراتی که لازم دارید نیاز به دانش فنی ندارید.

سرور تريدر بایننس

پلن دوم با عنوان سرور تریدر بایننس میباشد. برای استفاده از این سرور نیاز به هیچ دانش فنی خاصی نیست، و فقط با استفاده از نرم افزار remote desktop  که در تمام ویندوزهای کامپیوترهای شخصی به صورت پیش فرض موجود است می توانید متصل شوید.

به اینصورت که در این نرم افزار آی پی سرور که ما در اختیارتان قرار داده ایم را وارد می کنید، و بلافصله یوزر نیم و پسورد ی که برایتان ارسال شده را وارد میکنید . با این کار وارد محیط ویندوز سرور می شوید ، که با خیال راحت میتوانید به کارهای ترید خود بپردازید.

  • سیستم عامل نصب شده در این سرور ویندوز می باشد، و مشابه کامپیوتر شخصی می توانید و نرم افزار های دلخواه را نصب کنید و تمام کارهای تان را داخل سرور انجام دهید.
  • آی پی همیشه ثابت است و به هیچ عنوان تغییر نمیکند
  • تمام منابع سرور به صورت اختصاصی در اختیارتان قرار میگیرد. این منابع شامل (پردازشگر شش هسته ای سری  E5-2670V2 یا 26xx ، شش گیگابایت رم، 35 گیگابایت دیسک SSD)
  • هارد اس اس دی اختصاص یافته به این سرور سبب می شود که سرعت اتصال به سرور و سرعت اجرای برنامه ها بالا باشد، در نتیجه لگ یا استاپ لحظه ای را تجربه نمیکنید
  • محدودیت ترافیکی وجود ندارد
  • سرویس از کشور ترکیه و دیتا سنتر comnet ارائه میشود
  • آی پی ها اختصاصی هستند و به صورت گارانتی از طرف یو سرور میباشند که می توانید با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.
سرور تريدر vip بایننس

پلن سوم با عنوان سرو تریدر vip بایننی می باشد. و نحوه استفاده از آن همانند سرور تریدر بایننس است، از تفاوت هایی که این سرور را متمایز کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • منابع بالاتری نسبت به پلن ترید بایننس دارد
  • این پلن در سرور جداگانه میزبانی میشود تا مشکل سرعت به وجود نیاید
  • مناسب برای کاربرانی که نیاز به سرور قوی تری دارند تا حجم بالای کاری خود را بدون محدودیت منابع و روان تر انجام دهند.
  • محدودیت ترافیکی وجود ندارد
  • سرویس از کشور ترکیه و دیتا سنتر comnet  ارائه  و میزبانی میشود
  • آی پی ها اختصاصی هستند و به صورت گارانتی از طرف یو سرور می توانید با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.

در یوسرور سعی برآن داشته ایم تا پلن هایی تریدر را از لحاظ منابع به شکلی آماده استفاده کاربران کنیم که نیازهای تمام  کاربران معاملات بورسی و بایننس تامین شود.

 اینفو گرافیک از مشخصه های کلی پلن ها
 اینفو گرافیک از مشخصه های کلی پلن ها

نحوه خرید از سایت

نحوه خرید از سایت

در این مقاله می خواهیم به نحوه خرید از سایت بپردازیم. شما بعد از وارد شدن به سایت یو سرور، با توجه به نیاز خودتان و یا بعد از گرفتن مشاوره از کارشناسان سایت، تصمیم تان را برای خرید سرور مورد نظرتان گرفته و پلن مشخصی را می توانید انتخاب کنید. بعد از اطمینان از مشخصات درج شده در جدول قیمت پلن انتخابی، روی دکمه « سفارش» (در زیر جدول) کلیک کنید.

صفحه ای جدید  با عنوان پیکر بندی باز خواهد شد، که می توانید با کلیک بر دکمه آبشاری دوره ی پرداخت خود را افزایش دهید. بعد از اطمینان از این مرحله روی دکمه « ادامه » ( بنفش رنگ در قسمت چپ صفحه ) کلیک کنید.

صفحه ای جدید با عنوان مرور و پرداخت نهایی باز خواهد شد، که می توانید مشخصات محصول خریداری شده را ببینید. در پایین صفحه کادری تعبیه شده است تا در صورت داشتن کد تخفیف آن را اعمال کنید. بعد از اطمینان رو دکمه « پرداخت نهایی » ( سبز رنگ در قسمت چپ صفحه ) کلیک کنید.

صفحه ای جدید با عنوان پرداخت نهایی باز خواهد شد٬ که در این مرحله ۲ مسیر خواهید داشت. اگر قبلا در سایت یوسرور عضو شدید / یا اگر عضو جدید هستید) مراحل زیر را طی خواهید کرد:

اگر قبلا در سایت یوسرور عضو شدید، روی دکمه « قبلا ثبت نام کرده ام » ( آبی رنگ در قسمت چپ صفحه ) کلیک کنید.  صفحه جدیدی باز میشود که باید  آدرس ایمیل و نام کاربری خود را وارد کنید. و سپس روی دکمه « تکمیل سفارش » ( بنفش رنگ در زیر صفحه ) کلیک کنید. صفحه درگاه بانکی باز خواهد شد و می توانید پرداخت نهایی را انجام دهید.

اگر قبلا در سایت یوسرور عضو نشده اید، لطفا فرم اطلاعات شخصی و مالی خود را جهت اتمام مراحل خرید، وارد نمایید. و سپس روی دکمه « تکمیل سفارش » ( بنفش رنگ در زیر صفحه ) کلیک کنید. صفحه درگاه بانکی باز خواهد شد و می توانید پرداخت نهایی را انجام دهید.

بعد از پرداخت نهایی، سرویس انتخابی شما توسط کارشناسان آماده خواهد شد و مشخصات سرور ازطریق اس ام اس، تیکت و ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

بعد از پرداخت نهایی، سرویس انتخابی شما توسط کارشناسان آماده خواهد شد و مشخصات سرور ازطریق اس ام اس، تیکت و ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

امیدواریم با ارائه سرویس های با کیفیت و پشتیبانی قوی، تجربه ی خوبی از همراهیتان با یوسرور را، برایتان رقم بزنیم.


هنگامی که شما با استفاده از V.P.N به اینترنت متصل هستید و با سایتها یا برنامه هایی کار میکنید که با مشخص شدن آی پی اصلی شما ممکن حسابهای کاربری شما مسدود گردد این ریسک همیشه وجود دارد که یک لحظه اینترنت شما قطع شده و مجدد وصل شود که با این اتفاق اتصال V.P.N شما نیز قطع خواهد شد و در نتیجه اگر شما متوجه قطع شدن اینترنت و V.P.N خود نشوید آی پی اصلی شما برای سایتهایی که با آن کار میکنید مشخص خواهد شد و بطور قطع حساب های شما ممکن هست که محدود و یا برای همیشه مسدود گردد، البته ممکن هست که برخی از کاربران شانس با آنها یار باشد و اکانت آنها مسدود نگردد ولی همیشه این ریسک وجود دارد.
برای جلوگیری از این مشکل و فاش نشدن آی پی اینترنت شما حتی هنگامی که اینترنتان برای چند لحظه قطع و V.P.N نیز قطع شده باشد باید از ابزاری با نام Kill Switch استفاده شود.

کیل سوئیچ دقیقا چه کاری انجام میدهد؟

این ابزار که در برخی از سایتها ممکن است خیلی با آب و تاب با آن برخورد شده و پرزنت شود در واقع کار خاصی انجام نمیدهد و صرفا در اصطلاح Gateway اینترنت شما را از داخل ویندوز حذف میکند و یا محدودیت خروجی اینترنت در فایروال را روی پرایوت قرار داده و سپس Gateway که VPN شما که اینترنت با آی پی خارجی هست و فقط بایستی از آن خارج گردد را اضافه میکند، در این شرایط اتفاقی که میافتد به این شرح هست که اگر اتصال VPN شما وصل باشد در نتیجه Gateway یا به اصطلاح خیلی ساده و آماتوری همان راه خروج اینترنت روی سیستم شما وجود خواهد داشت و همه ارتباطات از آن طریق خواهد بود، ولی اگر اتصال VPN شما به هر دلیل برقرار نباشد کلا ارتباط اینترنت سیستم شما قطع خواهد بود و شما به هیچ سایتی دسترسی نخواهید داشت، تفاوتی هم ندارد که سایتهای خارجی باشد یا داخلی کلا ارتباط شبکه روی سیستم شما قطع خواهد شد زیرا کلا Gateway در روت تیبل ویندوز حذف شده است.
برای اینکار ممکن هست افراد یا سرویس دهنده ها روش های متفاوتی را پیشنهاد دهند، مثلا برخی از سرویس دهنده ها از ابزار پراکسی روی مروگر استفاده میکنند و تمامی تبادل اطلاعات شما با سایتهای مدنظر صرفا از طریق همان پراکسی که ست شده است انجام میشود، برخی از شرکت ها کانکشن هایی ارائه میدهند که میزان تایم اوت آنها جهت قطع اتصال VPN را بالا درنظر میگیرند در نتیجه با قطعی لحظه ای ممکن هست که ارتباط VPN قطع نشود و آی پی اصلی شما نیز فاش نشود. همه این روش ها برای کاری که شما قصد انجام آنرا دارید جوابگو خواهد بود، البته استفاده از روش Kill Switch بسیار راحت و بدون دردسر هست و همچنین ریسک این موضوع را هم ندارید که ممکن هست عمل کند یا خیر.
در نتیجه این مطلب ساده در صورتی که شما برای کار با سایتهایی که ایران را تحریم نموده اند از وی پی ان استفاده میکنید حتما این مطلب را جدی بگیرید و به این فکر نباشید که اگر وی پی ان قطع شود من میتوانم تشخیص دهم! بسیاری از کاربران ایرانی متاسفانه با همین ادعا در سایت صرافی ها مسدود شده اند و هیچ راهی نیز برای آزاد سازی سرمایه خود پیدا نکرده اند. پس همیشه در نظر داشته باشید اگر قصد دارید آی پی خود را از طریق V.P.N تغییر دهید به این مهم دقت کنید که 100% Kill Switch داشته باشید و بدون این موضوع کار کردن مستقیم با وی پی ان را فراموش کنید! البته راه دیگر هم استفاده از وی پی اس یا سرور مجازی هست که تمامی سایتها و برنامه های خود را داخل سرور باز میکنید و با قطع شدن اینترنت نیز اتفاقی نخواهد افتاد.
دقت کنید حتما قبل از اینکه بصورت دائمی از کیل سوئیچ استفاده کنید نحوه عملکرد آنرا بررسی کرده و مطئن شوید که Kill Switch بدرستی عمل میکند. همچنین خود برنامه را نیز با دقت بررسی کنید و اگر به ماهیت برنامه شک دارید از اجرای آن خودداری کنید. اگر برنامه بصورت اسکریپت باشد میتوانید آنرا در یک فایل متنی باز کرده و بررسی کنید کد مخرب داخل آن وجود نداشته باشد و اگر فایل اجرایی هست حتما دقت کنید آنتی ویروس شما هشداری برای اجرای آن نداشته باشد. برخی از برنامه ها نیز بر اساس کانکشن شما کار میکنند که آن نیز ریسک خود را دارد یعنی شما کانکشن خود را مثلا از وایرلس 1 به وایرلس 2 تغییر دهید این کیل سویچ عمل نخواهد کرد! مگر کانکشن خود را آپدیت کنید.
پس به مواردی که گفته شد دقت کنید تا همیشه بدون مشکل مسدود سازی حساب بتوانید فعالیت خود را در اینترنت ادامه دهید.